17 September 2009

3 mlm t3rakh1r r4madh4n..

semua org bertungkus lumus mencari malam lailatulqadar. aku pulak sebaliknya. hurm sepatutnya aku luangkan 10jam utk beribadah tp terpaksa kurangkan kpd 5jam (cey, bajet lak aku nie..perumpamaan je ni.hik3..)
di malam2 terakhir ni, aku terpaksa siapkan lab report n assignment2 yg bertimbun menjelang raye nie. huhu.tp xpela, asalkan aku masih diberi peluang utk mencari malam yg penuh dgn 1000 makna tu pun, aku da bersyukur sangat2. alhamdulillah aku masih diberi kudrat dan aku mula merasai ketenangan yg didambakan setelah hari2 yg sukar telah berlalu pergi meninggalkan aku jauh2. cepatla siap wahai report n assignment supaya aku dpt mencari ketenangan yg abadi.

~raye oh raye~ 

terbayang2 wajah yg ku syg, satu2 tersemat di kalbu, pasti terubat rindu di hati, menyambut kepulangan ku nanti..

No comments:

Post a Comment